3e week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone - WaarBenJij.nu

3e week

Door: simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

05 Januari 2015 | Australië, Sydney

De week na surfcamp ben ik naar een hostel gegaan in woolloomooloo wat naast city centre zit. Het was ongeveer een half uur lopen vanaf centraal station en met m'n backpack (die inmiddels 16 kilo is geworden) op me rug en berg op waards was dat best zwaar. De avond van aankomst ben ik gelijk op stap gegaan met 2 jongens en 1 meisje uit mn kamer :) was erg gezellig! Die maandag heb ik een paar uur bij travelbugs gezeten en uiteindelijk 2 tours geboekt voor de oostkust. We zijn daarna nog even wezen winkelen in de stad en terug gegaan naar travelbugs omdat ze een feestje gaven met gratis drankjes wat we natuurlijk niet konden overslaan.. Je kon die avond ook prijzen winnen en nou toevallig hadden cynthia en ik alle 2 wat gewonnen. Dus wij vol blijheid dinsdag ochtend weer terug naar travelbugs om te kijken wat we gewonnen hadden. We kregen de helft korting voor een tour. Die we uiteindelijk niet geboekt hebben. Omdat het die dag niet echt lekker weer was zijn we wezen winkelen in bondi junction :) de woensdag was het kerst avond toen hebben we met mn kamer genoten wat spelletjes gedaan en zouden daarna naar club ivy gaan waar we gratis kaartjes voor hadden gekregen. Maar helaas had 1 iemand van ons een beker wijn mee genomen op straat en toen we bij die club aankwamen mochten we er niet in. Als ze eenmaal weten dat je ergens wat heb gedronken daarvoor dan laten ze je er niet in. Uiteindelijk zijn we in tokio hotel beland wat onwijs gezellig was. Donderdag christmas day op bondi beach gevierd. De dag begon goed maar eindigde met slecht weer. Onweer en kei harde wind en regen. Wij wouden graag ergens wat eten maar alles was gesloten. Na 3 uur rond gelopen te hebben (in de regen) zijn we uiteindelijk bij de pizza hut beland voor een diner buffet. Savonds wouden we gaan stappen maar dat ging helaas niet door omdat alles dicht was. Ik ben toen bij cynthia en iris op de kamer wat gaan drinken en onderweg een random vreemde tegen gekomen die uiteindelijk ook mee is gegaan. Vrijdag was boxing day, alle winkels gaven grootse kortingen. Wij wouden bij de yachtrace gaan kijken.. En natuurlijk stonden we op de verkeerde plek haha. Toen maar even de stad in gegaan maar na 1 winkel waren we er echt klaar mee.. Die avond hebben we lekker gekookt en uit geweest :) het weekend weet ik eigenlijk niet meer zo goed wat ik heb gedaan.

• 11 Januari 2015 - 18:39

Eric En Elise:

Hey Simone,

Wat leuk om jouw avonturen te lezen.
    We genieten mee met alle verhalen en zijn jaloers op jou.
    Jouw eerste maand zit al weer op.
    Geniet met volle teugen van je verblijf daar, want de tijd gaat snel.
    Blijf schrijven want wij zijn benieuwd naar jouw verhalen.

Groetjes E&E