first week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone - WaarBenJij.nu first week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Simone - WaarBenJij.nu

first week

Blijf op de hoogte en volg Simone

18 December 2014 | Australië, Sydney

Na een lange vlucht was ik eindelijk in australie. De eerste paar dagen had ik de tijd om bij te komen, en die dagen heb ik bijna alleen maar geslapen omdat ik ziek was geworden en het tijdsverschil zo groot is. Maandag begonnen we de week met het regelen van bankpassen en een city walk door de botanic gardens en langs de harbour bridge en opera house. Die avond hadden we ook nog een welkoms dinner maar omdat ik zo moe was had ik me verslapen en het gemist. Dinsdag was eigenlijk de eerste dag dat ik me wat beter voelde. Deze dag hadden we een boot cruise met barbeque. En konden we vanaf het dak van de boot het water in springen. Woensdag zijn we naar basecamp vertrokken wat 3 uur rijden bij sydney vandaan was. Er werd maar liefst meer als 1000 euro aan alcohol besteld voor 2 dagen. Omdat het constant regende hebben we die avond binnen wat zitten drinken en spelletjes gedaan. Donderdag moesten we vroeg op  voor een 4 wheel drive door de duinen en om te gaan sandboarden. Ondanks dat het regende en onweerde zijn we toch maar gegaan. Die middag was het eindelijk even droog en zijn toen naar het strand gegaan met een groepje. De vrijdag ochtend hebben we een dolfijnen cruise gehad, alleen heb ik constant aan de achterkant van de boot gezeten omdat ik erg misselijk werd van de golven. Daarna hebben we nog wat fish en chips gegeten en zijn toen weer terug gegaan naar sydney. Zaterdag zijn we van coogee beach naar bondi beach gelopen. Was heel erg mooi. Die avond hebben we met ongeveer 100 personen de "full moon" party bar toer gedaan. Zondag niet veel gedaan en maandag begonnen aan surf camp.

  • 18 December 2014 - 08:15

    Jenny:

    Hoi Simone! Leuk om te lezen wat je allemaal al gedaan hebt in Sydney. Fijn dat je niet meer ziek bent, want dat was niet zo'n leuk begin. Veel plezier verder en groetjes van ons allemaal. XXX

  • 18 December 2014 - 12:13

    Dirk Hagoort:

    Lieve Simone,
    Bedankt voor je bericht. Zo blijven we op de hoogte! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Hier regent het ook . Groetjes van Opa en Oma

  • 18 December 2014 - 12:49

    Homa:

    Wat leuk Siem! Goed om te horen dat je leuke dingen aan het doen bent. Hopelijk voel je je nu niet meer ziekjes. Heel veel plezier schat! Xxxxx

  • 18 December 2014 - 14:45

    Anneke Verhoef:

    Hoi Simone,

    Wat heb je al veel dingen gedaan in zo'n korte tijd! Vervelend dat je niet lekker was, je lichaam moet echt wennen aan het tijdsverschil. Fijn dat je nu weer actief mee kan doen!
    Have fun and enjoy! We blijven je volgen.... Groetjes van ons.

  • 18 December 2014 - 19:36

    Anneke De Groot:

    Hoi Simone,

    was al zo benieuwd of je goed was aangekomen. Klinkt als een drukke eerste week met veel indrukken. Wat fantastisch dat je dit doet en geniet van alles. Ik ga zo nog even op mijn gemak je verslag lezen........ veel informatie. Op naar het volgende verslag en zo heb je straks een aardig dagboek om terug te lezen. En ja..............., mijn haar zit natuurlijk lang niet meer zo leuk nu je weg bent, hahahaha. Nee hoor, je ex-collega's doen echt hun best. Enjoy and have fun!!!!!
    Groetjes van Anneke

  • 20 December 2014 - 23:06

    Sophie:

    Hallo Simone, wat een begin van je reis. Je verslag eindigt beter dan dat het begint. Blijf je op de plank staan? Vrijdagavond oma's 85 ste verjaardag gevierd en Jessica liet foto's zien die je hebt gestuurd. Prachtig! En je hebt veel plezier! Hartelijke groetjes uit Woerden. Gerard en Sophie

  • 23 December 2014 - 20:20

    Kersten:

    Hey Simone,

    Hier in het dorp vraagt iedereen regelmatig hoe het met je gaat.... vanmiddag sprak ik Ineke Slingerland....je krijgt de groetjes van haar en ze wenst je een fijne reis. kxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmamaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Simone

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 2599

Voorgaande reizen:

04 December 2014 - 05 Juni 2015

Een reis met Activity International

04 December 2014 - 05 Juni 2015

australie

Landen bezocht: